pondělí 2. listopadu 2015

Spotřebované produkty září + říjen 2015

Krásný den všem, taky máte radost když je takhle krásné počasí na podzim? Mě sluníčko vždycky zvedne náladu. Dnes jsem si pro vás připravila várku spotřebovaných produktů za poslední 2 měsíce. Stejně mi to za 2 měsíce přijde málo, ale víc toho prostě nespotřebuju, tak jdeme na to.
Schauma push-up volume kondicionér jsem si koupila v jedné večerce jako takovou znouzectnost a absolutně mi nevyhovoval. Byl sice bez silikonů a obsahoval panthenol, hydrolyzovaný kolagen a keratin, takže složení se mi zdálo ok, ale s vlasy nic nedělal. Když jsem si ho dala víc, měla jsem vlasy hrozně mastné a když méně, neměl žádný efekt. Vlasy nehydratoval, neuhladil, nešly po něm lépe rozčesat a "push-up volume" se samozřejmě také nekonal.
Hodnocení: 2/10
Zubní pasta Colgate Expert white byla fajn, ale bělejších zubů jsem si nevšimla. Stála myslím bez koruny 100,- Kč a cena mi přišla přemrštěná. Za mě dobrá pasta, ale stejně jako jakákoliv jiná.
Hodnocení: 7/10
Čistící masku Himalaya Neem mask jsem měla ráda a myslím, že si ji v budoucnu opět koupím. Obsahuje výtažek z indické rostliny Nimba, která by měla mít blahodárné účinky na zánětlivou pleť, stejně jako kurkuma a kaolin, které také obsahuje. Konzistence je jako bahno s kousky rostlin, vůně bylinková. Na pleti jsem ji nechala do zaschnutí a pak smyla teplou vodou, krouživými pohyby, kdy působila jako peeling. Pleť se mi po ní zdála opravdu čistější.
Hodnocení: 8/10
Lak na nehty Miss Sporty pro francouzskou manikůru jsem používala jako base coat a vyhovoval mi. Někdy jsem ho použila i samostatně a vypadal velmi přirozeně, nehtům dodal světlejší barvu, ale ne klasicky bílou, spíše nude růžovou. Celkem obstojně držel a dobře se lakoval díky plochému štětečku.
Hodnocení: 8/10
Vůně Heidy Klum Surprise nebyla mým šálkem kávy, přesto jsem ji vypotřebovala. Měla jsem ji v práci a tam mi posloužila dobře. Také máte vůně pro sváteční příležitosti, či víkendové akce, kde se chcete cítit krásně a naopak do práce, kde vám na tom nesejde? Já to tak mám se vším :-) Ze Surprise jsem cítila převážně růže a od kolegy jsem na ni dostala i kompliment, takže zlá vůně to určitě nebyla, jen ne typ vůně, který bych vyhledávala.
Hodnocení: 5/10
Odličovací tamponky Caterine byly dobré, nemám jim co vytknout. Vždy si kupuji tampónky ze 100% bavlny a na značce mi nesejde. Důležité je aby byly 100 % bavlněné a potom se s nimi odličuje make-up i odlakují nehty pohodlně a komfortně.
Hodnocení: 10/10

Věřím, že máte tento formát článků rádi, já totiž moc, protože až po vypotřebování může člověk objektivně posoudit, zda mu daný produkt vyhovoval, či nikoliv. Užívejte si slunečné dny :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Všem moc děkuji za komentáře, velmi si jich vážím. :-)