úterý 3. listopadu 2015

Fall essentials 2015

Ahoj, včera byl nádherný podzimní den a také dnes se na nás na chvilku usmálo sluníčko, to mě inspirovalo a připravila jsem si pro vás článek o takových mých podzimních oblíbencích. Ne že bych podzim tolik milovala, jako to čtu na ostatních blozích, miluju léto a jaro, ale právě proto si musím tohle období zpříjemnit.
V mém šatníku převažuje má milovaná černá, ale ráda ji doplním o pár barevných kousků. Malinový svetr s kapucou je myslím z Terannovy. Petrolejové tričko má tříčtvrteční rukávy a na boku průstřihy - k černým legínám se mi moc líbí. Kupovala jsem ho v New Yorker. Vínovo - černou kruhovou šálu nosím nejraději ke křiváku - také New Yorker.
Svíčky miluju a obzvlášť ty voňavé. Yankee Candle - Honey Blosom je nádherná květinová vůně. Dokáže poměrně rychle provonět i větší prostor a věřím, že tento typ vůně sedne mnoha lidem. 
Better Homes - Iced carrot cake jsem kupovala v Globusu. Tato vůně není úplně můj top, přesto na podzim/zimu ji mám ráda. Je to zvláštní kořeněná vůně, která je velmi silná a opět dokáže provonět větší prostor. Cenově je mnohem levnější než YC, ale konkrétně tato je kvalitou rozhodně srovnatelná.
Zůstaneme u vůní. Momentálně 3 mé nejoblíbenější. Killer Queen od Katy Perry - voní mi snad všechny její parfémy a tenhle je pro mě top. Další vůně stvořená zpěvačkou - Christina Aquilera - Woman a konečně má milovaná Cacharel - Amor Amor. Všechny tyto 3 vůně jsou takové ženské a smyslné, ale zároveň nejsou příliš kořeněné ani těžké a opravdu vydrží. Cítím je ze sebe velmi dlouho a jsou skutečně nádherné.
Klasika - manikůra ve vínových tónech. Vínový lak je od New York Color a nude barvička je Maybelline Colorama.
Podzimní barvy rtěnek většinou ladím s nude lookem očí, popř. s jemnou horní linkou. Paletka Nudes je z HM a až na druhý stín zprava, který je moc tvrdě slisován a nejde prakticky nabrat, jsem s ní moc spokojená a je to pro mě taková basic paletka pro běžné jemné líčení, ostatní 4 stíny jsou dobré, slušně pigmentované a barevně je také povedená.
Rtěnky miluju a do podzimní výbavy vybírám zleva: Essence - Blush my lips, Avon - Red kiss, Max Factor - Ruby tuesday, Rimmel Lasting finish by Kate - 09, Astor Soft sensation lipcolor butter matte - Royal Diva.
A nakonec trocha provokace :-) Zápálená svíčka, hřejivý svetřík a lenošení se totiž neobejde bez dobrot.

Užívejte podzim!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Všem moc děkuji za komentáře, velmi si jich vážím. :-)