středa 23. září 2015

Kosmetický TAG

Krásný den všem, dnes jsem měla náladu na nějaký kosmetický TAG a když jsem našla tento, pojmenovaný přímo "Kosmetický TAG", šla jsem do něj, toť celý příběh. Snad se vám bude líbit a inspiruji vás třeba také k jeho vyplnění.

Kolikrát denně si čistíš pleť?
Vždy 2x - ráno a večer. Momentálně používám na odlíčení konopný olej a na dočištění a ráno micelární vodu Mixa se zinkem pro problematickou pleť.

Jaký máš typ pleti?
Smíšenou. V T-zóně se mi docela dost mastí a ostatní místa jsou normální.

Který produkt momentálně používáš na odlíčení a čištění pleti?
Tak to jsem už psala v bodě 1, ale trochu se tedy rozepíšu. Večer při odličování nejdříve namočím obličej a nanesu čistící gel. Momentálně používám Garnier. Vše opláchnu a pleť a oči ještě dočistím vatovým tamponkem, na který kápnu trochu vody a konopný olej. Ráno pleť čistím vatovým tampónkem a micelární vodou, popř. klasickou pleťovou vodou/tonikem - momentálně tu mám micelární vodu Mixa.
Používáš peelingy?
Na tělo příliš ne, ale na pokožku obličeje ano. Momentálně tu mám peeling Garnier.

Jaký pleťový krém používáš?
V současné době krém Nobilis Tilia a sérum od téže značky jo a ještě od Alverde.
Máš pihy?
Ano a spoustu :-)

Používáš oční krém?
Ne, lajdám to. Místo něj používám sérum Alverde. Ale už delší dobu si plánuji nějaký pořídit.

Jaký make-up momentálně používáš?
Je to Dermacol wet & dry pudrový make-up. Je to prakticky jen pudr a jeho wet nanášení je dle mého názoru naprostý nesmysl. Občas sáhnu po klasickém BB krému Garnier v odstínu light a nebo Maybelline affini mat.
Swatche zleva: Dermacol powder foundation / Maybelline Affini Mat v odstínu 02 Light porcelain / Garnier BB cream v odstínu Light
Jaký máš barevný tón pleti?
Pleť mám hodně světlou, podtón studený a víc toho asi dohromady nedám :-)

Co si myslíš o umělých řasách?
Líbí se mi k večernímu výraznému líčení a skvěle dovedou zvětšit oko a celé líčení pozvednout. Na den za mě ne. Nevypadají přirozeně a poslední dobou jsem potkala pár slečen s nalepenými řasami, které vypadali opravdu příšerně.

Věděla jsi, že by se řasenka měla měnit každé 3 měsíce?
No samozřejmě že to vím, druhá věc ale je že se tím neřídím :-) Řasenku vyhazuju, až když ji vymaluju :-)

Jakou značku řasenky momentálně používáš?
Miss Sporty, Max Factor, Astor.

Používáš podkladovou bázi pod make-up?
Ne, nemám s nimi dobré zkušenosti. Báze obsahují silikon (ještě jsem na bezsilikonovou nenarazila, kdyžtak poraďte) a ten mi ucpává póry takže patlat na sebe bázi, aby mi naskákalo akné to ne.

Používáš podkladovou bázi pod oční stíny?
Také ne, vybírám si stíny, které budou držet i bez báze. Pro mě je to další krok v líčení navíc a myslím, že se bez ní i do budoucna obejdu.

Myslíš si, že vypadáš dobře bez jakéhokoli make-upu?
Už mi hodně lidí řeklo, že bez make-upu vypadám dobře, přítel dokonce že se mu tak líbím nejvíc, ale já to, jako každá holka, samozřejmě vidím tragicky :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Všem moc děkuji za komentáře, velmi si jich vážím. :-)