úterý 22. září 2015

New in - léto 2015

Ahoj, dala jsem dohromady produkty, které se mi nově sešly za posledních pár měsíců. Postupně zjišťuji, že jsem samozřejmě nenafotila všechno, ale to nevadí, další kousky vám ukážu třeba v některém z příštích článků, buď jako samostatnou recenzi a nebo v rámci mého článku o oblíbených produktech atp. Toto bude tedy spíše jen takové first impression, čili první dojmy z těchto věcí.

Moc jsem si přála vyzkoušet značku Makeup Revolution London a nejvíc jsem si přála jejich matnou paletku Essential Mattes. Nakonec jsem ji dostala k narozeninám, a po čase jsem si přikoupila ještě jeden mono stín. Musím říci, že nadšená jsem hlavně z toho, že paletka je kompletně matná. Dosud jsem používala pouze stíny s nějakým alespoň lehkým shimmerem, takže tato paletka mne velmi zaujala. Obsahuje 12 stínů a je vhodná především na přirozený look, zvládnete s ní ale i kouřovky. Stíny jsou pěkně pigmentované a jsem s ní spokojená.
Mono stín je v odstínu Insomnia a je to překrásná tmavší fialovo-hnědo-šedá se shimmerem. Je to takový unikátní odstín, který se mi v obchodě zalíbil na první pohled. Teď na podzim bude skvělý. Pokud byste chtěli, mohu v některých z příštích článků udělat na tyto stíny samostatný post.


Barvy Palette a také pásky proti černým tečkám kupuji pravidelně a s obojím jsem spokojená.
Depilační krém Veet jsem dostala k vyzkoušení od DM drogerie a musím konstatovat, že tohle je opravdu zlo. Nápis Natural je v tomhle případě opravdu vtipný, protože jsem se bála tohle spláchnout i do odpadu. Nevím jestli se tu mám podrobně rozepisovat o tom že to páchne, aplikace je zdlouhavá (žiletkou by to člověk zvládl za 1 minutu, s Veet počítejte cca 10-15 min.), ale když vám pak ta mazlavá hmota ucpe vanu, to už bylo na mě moc :-)

Novým barvám laků na nehty nikdy neodolám a tak mi nyní přibyly 3 barevné + 1 efektový. Z levé strany: Essence The gel nail polish colour intensifying base. Krásný bílý lak, který má sloužit především jako báze, pro zvýraznění odstínů u laků, které samy o sobě tolik nevyniknou (světlé, nebo naopak neonové, aby opravdu bily do očí..). 
Dále pak New York Color v odstínu Rooftop Party Berry - nádherná malinová barva, na nehtech však vypadá spíš klasicky červeně, i přesto je moc pěkná ale nevydrží a už po 2 dnech se začala olupovat. 
Od téže značky shimmerový tyrkysový odstín East Village, který vypadá v lahvičce překrásně a v téže barvě jsem si koupila i oční linky, ovšem nekryje ani ve třech vrstvách a ani s bílým base cotem to není o nic lepší. 
Jako poslední efektový Colorama plný rudých a bílých teček a bílých srdíček. Je nádherný ale odlakování je samozřejmě peklo :-)

Produkty na rty miluju a měla jsem tentokrát neodbytný pocit že mám málo nude odstínů. Nejdříve mne zaujala Essence (vpravo dole) v odstínu Comme naturally. Tento odstín je až do hněda a je to opravdu povedená barva. 
Dalším nude zástupcem je New York Color Expert last lip lacquer v odstínu Central park passion, ten už je více do růžova, je to taková mauve barvička a jedná se o něco mezi tekutou rtěnkou a hodně pigmentovaným leskem. 
K oběma se velmi pěkně hodí konturovací tužka Essence v odstínu In the nude. 
Červeným zástupce, nebo spíše berry odstínem je Essence - Blush my lips. Opět nádherná barva, kterou jsem ladila s lakem NYC Rooftop Party Berry. 
Všechny 3 rtěnky jsou na rtech velmi příjemné a hydratační, extrémní výdrž ale nečekejte, i přesto je hodnotím jako velmi zdařilé.

Ačkoli je tomu již dávno, co jsem se zařekla, že nebudu už nikdy používat produkty na vlasy se silikony, nedalo mi to a masku Orofluido jsem si objednala. Těšila jsem se na nádhernou orientální, vanilkovou vůni, která je jedním slovem pecková a je cítit i z vlasů. Jaké bylo zklamání, když mi dorazila maska, která vůbec nevoní. Nevím jak je to možné, zda jde o vadný kus, špatné skladování.. nevím. Jsem tedy zklamaná, protože parfemace byla hlavním důvodem mé objednávky.

Co můj nosánek potěšilo o poznání více, jsou vonné vosky do aroma lampy Yankee Candle. Objednávala jsem je přes e-shop Svět bytových vůní a byla jsem moc spokojená. Zatím mohu posoudit jak voní ještě zabalené a musím říct, že všechny jsou nádherné. Dva spodní jsou ještě pro letní období a horní řada je již podzimní a v případě Home sweet home až vánoční.

Jako poslední - klasické černé slim jeans z New Yorkeru, ze kterých zanedlouho nejspíše vyrobím ripped jeans, které si na tento podzim moc přeju. Náhrdelník je z Gate a hned na první pohled mě naproso uchvátil a dostávám na něj samé komplimenty.

2 komentáře:

  1. To jsou krásné novinky :) Paletky od Makeup Revolution mám celkem ráda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám od Makeup Revolution zatím jen tuto jednu + mono stín a jsem spokojená :-)

      Vymazat

Všem moc děkuji za komentáře, velmi si jich vážím. :-)