pondělí 21. září 2015

Spotřebované produkty - srpen 2015

Ahoj a krásný pondělní den všem. Dnes tu pro vás mám miničlánek o spotřebovaných produktech za měsíc srpen. A proč miničlánek? Produkty tu totiž budou pouze tři.
Zjistila jsem že mnohem více nakupuji nové věci, než spotřebovávám a tady je také důkaz - pouze tyto prázdné obaly letěly v srpnu do koše.

Začnu klasickým sprcháčem Balea. Melouny miluju a to jak k jídlu, tak i jejich vůni a melounový sprchový gel na léto tak byl must-have. Vůně to byla krásná. Značku Balea mám moc ráda a obzvlášť jejich věci do koupele. Tyto gely stojí většinou jen kolem 40,- Kč a na výběr je nepřeberné množství vůní. Za mě určitě mohu doporučit i tuto melounovou.
Hodnocení: 8/10

Jako další tu mám čistící péči proti černým tečkám a nedokonalostem od značky Garnier. Tento produkt obsahuje aktivní uhlí a odpovídala tomu i barva. Já osobně preferuji odličování a čištění obličeje vodou, za pomoci různých gelů, peelingů apod. Tato péče byla velmi příjemná a určitě ji mohu na smíšenou a mastnou pleť doporučit.
Hodnocení: 7/10

Posledním produktem je pleťová voda od mé oblíbené značky Saloos. Už jsem zkoušela víc druhů a tentokrát padla volba na mátu peprnou. Ta by měla skvěle sedět mastné pleti a musím říct, že jsem s ní byla opět spokojená. Květinové vody mají různá využití. Já je nejčastěji používám pro navlhčení pokožky před aplikací oleje. Díky rozprašovači je aplikace velmi příjemná a komfortní. Opět doporučuji.
Hodnocení: 8/10

Zaujal vás některý z mých spotřebovaných produktů? Zkoušeli jste někdy květinové vody?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Všem moc děkuji za komentáře, velmi si jich vážím. :-)