úterý 10. února 2015

Zdravé nákupy I.

Ahoj, dnešní slunný den mě úplně nalákal k pořízení nějakých těch zdravých potravin. Přijde mi, že v zimě moc stravu neřeším, ale jakmile se začnou klubat sluneční paprsky, nálada je rázem jiná a člověk má hned chuť se o sebe víc starat. Taky jsem po pár kosmetických článcích chtěla zařadit něco jiného a nakupovací rubriky mě osobně moc baví a tak jsem se rozhodla, že je pro Vás budu také zařazovat.
Zdravé potraviny nakupuji u nás v obchodě Slunečnice a minimálně jednou do týdne se tam pro něco stavím. Tentokrát jsem měla namířeno hlavně pro žitný chléb a samozřejmě jsem nezůstala jen u něj, ale přihodila také tofu, kombuchu a 2 čaje.

Jelikož jsem trochu nachlazená, do košíku putoval čaj s roztomilým názvem Hepčík, který má podporovat obranyschopnost organismu a normální funkci horních cest dýchacích. Jako druhý jsem koupila Yerba Maté. Tanto čaj je z rostlinky, respektive stromu Cesmína Paraguajská a je národním nápojem Argentinců. Měl by mít povzbuzující účinky, takže poputuje se mnou hned zítra v kabelce do práce :-)

Pro kváskový žitný chléb chodím už dá se říct pravidelně, protože jsem přesvědčená, že žitná mouka je zdravější než pšeničná. Tofu je klasika, kterou si také poměrně často dopřeju. Maso normálně jím, ale tofu mi chutná také a je superjednoduché co se přípravy týče - tentokrát jsem zvolila variantu s řasou a už putovala do směsi s paprikou, cibulkou a hlívou ústřičnou a byla to mňamka.

A když už je řeč o houbách, odvážila jsem se koupit i nápoj z kombuchy, kterou jsem měla naposledy jako malá a vím určitě že mi moc nechutnala a taky mě odrazovalo to, jak vypadala :-) Tento nápoj je již přecezený, doplněný o zelený čaj a trochu třtinového cukru a navíc v bio kvalitě. Nooo žádá dobrota se nekoná, nevím k čemu to přirovnat, možná ke starému burčáku :-)

Jak jste na tom Vy a zdravé potraviny? Chtěli byste občas tuto rubriku u mě vídat?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Všem moc děkuji za komentáře, velmi si jich vážím. :-)