úterý 27. ledna 2015

Šampony, které jsem za poslední dobu vyzkoušela

Krásný den všem, dnes mám pro Vás takovou malou recenzi šapmonů, které jsem za poslední dobu vyzkoušela. Šampony střídám, protože mi to přijde tak nějak lepší než je mýt pořád tím samým a tak se tu u mě nastřádaly 3 produkty. Všechny jsou bez silikonů, protože na to si u šamponů "potrpím".

Prvním je Alverde rodinný šampon jablko a papája, který jsem dopotřebovala právě dnes. Vydržel mi opravdu dlouho, balení má 300 ml, tedy o něco víc, než běžné, které mívá kolem 200-250 ml. Je vhodný pro všechny typy vlasů, obsahuje extrakt z papájy, jablka, bio-kiwi a také betain. Jak určitě víte, Alverde je značkou přírodní kosmetiky, takže produkty z této řady samozřejmě neobsahují žádné syntetické složky, barviva, konzervanty apod. což je super a já tyhle věci opravdu oceňuju. Šampon mimo to úúúžasně voněl - krásně sladce - pamatujete si takové ty sladké barevné kulaté žvýkačky? Tak přesně ty z něj cítím :-)
Vlasy umyje pěkně, nepění tolik jako chemické šampony, ale přesto obstojně a mě o trochu nižší pěnivost nevadí. Vlasy jsou po něm jemné, nezacuchané, objemné a takové vzdušné a i když nepoužiju kondicionér, dají se pěkně rozčesat. Do dalšího umytí vydrží mě osobně tak 3 dny. Za mě tedy můžu určitě doporučit.

Dalším "přírodním zástupcem" je Alterra. Alterra je privátní značkou drogerie Rossmann (stejně jako má DM Alverde), ale tuto značku zatím tak povedenou, jako je Alverde nehodnotím, nebo jsem zatím na výrobek který by mi vyhovoval ještě nenarazila. Šampon, který jsem zkoušela byl pro objem vlasů s papájou (nojo zase) a bambusem. Opět čistě přírodní složení, příjemná ovocná vůně a vlasy opravdu umyje až jakoby skřípou mezi prsty, víte co tím myslím. Konzistenci má takovou tužší gelovou, takové tekutější želé, na šampón trochu nezvyklou, pění obstojně a vlasy jsou po něm opět nadýchané a objemné (na druhou stranu ale nejsem majitelkou nijak jemných vlasů takže s objemem problém nemám). U tohoto šamponu už mi přišlo, že vlasy šly rozčesat trochu hůř, pokud jsem nepoužila kondicionér. Co mi ale vadilo moc a je to také důvod, proč už ho znovu nekoupím, je fakt, že mi po čase začal hodně vysušovat pokožku hlavy a začaly se mi tvořit lupy. Za mě tedy už příště ne.

Posledním je pivní šampon z Manufaktury, kde jsem přibrala i mýdlo a napíšu Vám rovnou o obojím. Máte rádi Manufakturu? Já moc - tedy výrobky a to, že společnost je česká rozhodně! Na druhou stranu mě často od návštěvy odrazuje jejich forma prodeje, kdy se na Vás v malém obchůdku okamžitě přilepí prodavačka se snahou poradit a prodat (to spíš) a Vy se v malém krámečku cítíte jak pod drobnohledem. Nemám ráda tuto formu prodeje, obzvlášť u kosmetiky mám pocit že opravdu poradit od prodavačky nepotřebuju, chci si vše v klidu očichat, prohlédnout, pročíst složení a popisky a zkrátka známe to asi všichni, že tohle není úplně košer.
K samotnému šamponu - složení je opět v celku ok, žádné silikony, zato výtažky z obilných klíčků a piva. Předně k vůni - úúúžasná! Nečekejte žádné pivo, ale "pánskou" hořko-sladkou, kořeněnou vůni. Ta je i po usušení vlasů trochu cítit (kéž by byla víc). Šampon pění velmi dobře a stačí ho maličké množství - ve složení je SLS takže je to jasné - oproti tomu Alverde i Altera obsahují Sodium Coco Sulfate, který tak pěnivý není, zato je k vlasům (potažmo k mé barvičce) šetrnější. Opět po něm vlasy po umytí až skřípou, ale kupodivu i bez kondicionéru jdou pěkně rozčesat, jsou nadýchané a moc hezké. Navíc to roztomilé balení. Suma sumárum spokojenost a znovu bych si ho koupila už jen kvůli té vůni.

Jako malý bonus pár slov o mýdélku s vůní vanilky, které jsem přihodila k nákupu. Skoro 90,- kč za tuhé mýdlo jsem dala snad poprvé, ale vanilku prostě zbožňuju a tak jsem neodolala. Bohužel vůně je krásná jen pokud si mýdlo dáte např. do skříně na provonění prádla, jakmile ho použijete, vůně se ztratí, z pokožky cítit není a nakonec zbude jen klasická mýdlová vůně a´la obyč mýdlo za pětku. Navíc pokožku docela vysušuje. No za hodně peněz opravdu málo muziky a příště už do krájených mýdel zřejmě nepůjdu.

A co Vy, střídáte šampony, nebo jste věrni jedné značce a máte rádi Manufakturu?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Všem moc děkuji za komentáře, velmi si jich vážím. :-)