pondělí 6. října 2014

Snídám, snídáš, snídáme... v práci II.

Krásné pondělí, mám tu pro vás další díl pracovního snídání, bohužel ne všechno fotím, někdy aby se jídelníčky neopakovali a někdy prostě a jednoduše zapomenu :-) Co ale nezapomínám je dát si nějakou dobrou snídani.. K pití jako obvykle volím čaj. Mám teď v šuplíku 4 druhy - klasický zelený, zelený s jasmínem, mátový a také řebříčkový a o posledním jmenovaném bych vám ráda alespoň pár zajímavostí sdělila. 
Řebříčkový čaj je velmi zdravý a navíc mi chutná. Chuť má hodně jemnou, bylinkovou, takže k snídani si ho dávám ráda. Některé zdroje dokonce uvádí že tato bylina je pro ženy tou nejlepší volbou a že by ho každá z nás měla pít, protože je nápomocný při různých ženských onemocněních, upravuje nepravidelnou menstruaci, pomáhá proti bolestem hlavy a vyčerpání, ale je dobrý také na pokožku a vlasy - takové all in one takže skvělá volba.


Jako první vynikající croissant a Bifido bílý jogurt z Alberta, který je opravdu moc dobrý.

Sojový rohlík a salám herkules (můj oblíbený mňam) a k tomu hroznové víno

2 plátky slunečnicového chleba a klasický Cottage bez příchuti od Madety, chuťově mi přijde asi nejlepší ze všech značek

To nejlepší nakonec celozrnný koláč od nás ze zdravé výživy. Polovina tvarohového a polovina se švestkovými povidly. Tvarohový byl jasný vítěz! + jablíčko


A co vy snídali jste poctivě? :-)

1 komentář:

  1. Ahoj, máš tu moc pěkné recepty a tahle rubrika je super, koláč vypadá úúúža!

    OdpovědětVymazat

Všem moc děkuji za komentáře, velmi si jich vážím. :-)