středa 14. ledna 2015

Intimately Beckham

Krásný den, dnes tu mám pro Vás malou recenzi pánského parfému od Davida Beckhama. Vím, že už je po Vánocích, ale nic mi nebrání obdarovat svého přítele i v den, kdy se vlastně nic neslaví a protože jsem do parfémů a různých vůní blázen, už se rozrůstá sbírka i příteli.

Parfém jsem koupila v Tetě, kam obvykle vůbec nechodím (nějak je pro mě Teta z tria Rossmann, DM, Teta nejméně sympatickým obchodem) a měli ho ve slevě za necelých 300,- Kč. No očichala jsem ho a nechala se zlákat. Voněl mi moc pěkně a tak hned putoval do košíku, navíc s vidinou jaký to byl kup. No kup roku to nebyl, na e-shopech jsem pak našla téměř totožnou cenu a to za 50 ml :-)

Nicméně, jak už jsem psala vůně se mi líbí (příteli posléze také), je to klasická kořeněná a dřevitá, taková ta "pravá pánská" vůně, ale zase není nějak extrémně těžká. Obvykle mi na mužích voní spíše svěží až unisexové vůně a příteli také ale na téhle jsme se shodli a myslím že je to také příjemná změna. 
Co se týče složení, tak hlavu parfému tvoří grapefruit, kořenitý kardamon a bergamot, srdce: muškátový ořech a badyán a základ: ambra, santalové dřevo a pačuli.

Flakon se mi také líbí, jsou to čisté linie, působí elegantně a luxusně a pěkným detailem je i plastické logo na vršku víčka.
Parfém mohu určitě doporučit pro všechny muže, kteří mají rádi klasické, avšak ne příliš těžké vůně.
Na závěr tu mám fotku z oficiální kampaně, která proslula menším skandálkem o photoshopovém přifouknutí Viktoriiných zadních partií, které ve skutečnosti se svou velikostí 0 samozřejmě takové nemá.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Všem moc děkuji za komentáře, velmi si jich vážím. :-)