středa 10. září 2014

Snídám, snídáš, snídáme... v práci I.

Zdravím, to že je snídaně základ dne asi netřeba zmiňovat. Snídaně je pro mě základ dne, i když i já jsem měla nesnídací období. 
Dnes vám přináším moje snídaňové typy ze všedního dne, kdy si snídani připravuji v práci a nemám možnost uvařit si třeba ovesnou kašičku, palačinky nebo něco podobného, to zvládám jen o víkendu. Většinou dbám na to, aby ve snídani bylo zastoupené ovoce, bílkoviny v podobě jogurtu, tvarohu nebo sýru, pokud snídám na slano, což nebývá tak často, tak nějaké celozrnné nebo alespoň vícezrnné pečivo a nikdy NIKDY nechybí čaj, ten prostě musím mít. Snídám v 8 hod., v 10 hod. následuje malá svačinka, po 12 hod. pak oběd.
Tady jsou tedy ukázky mých pracovních snídaňových variací:


Kváskový piroh s náplní ze zeleniny a tempehu (kupuji u nás ve zdravé výživě) + 1 jablko + bylinkový čaj

Borůvky ze zahrádky, už si nepamatuju ke které ze snídaní jsem je přidala, ale samotné určitě nebyly

Bílý jogurt (mimochodem tenhle z Billy je levný a moc dobrý) + 1 jablko + hrstka mandlí + bylinkový čaj

Vícezrnná houska s přírodním čerstvým sýrem ochuceným česnekem a cibulí + nektarinka + bylinkový čaj

Ochucený tvaroh od Madety (mmmmm tiramisu) + nektarinka + hrst mandlí + bylinkový čaj

Vícezrnný rohlík s tofu pomazánkou z uzeného tofu (myslím že se jmenuje gazdovská) + nektarinka + bylinkový čaj

A co vy, najdete si i v práci čas posnídat? Co máte k snídani nejradši? Bavilo by vás, kdybych zveřejňovala podobné příspěvky s jídelníčky?

1 komentář:

  1. Po tomhle článku jsem dostala ohromnou chuť na jablko s mandlemi.

    OdpovědětVymazat

Všem moc děkuji za komentáře, velmi si jich vážím. :-)