středa 27. srpna 2014

Zahraniční blogerky, které momentálně sleduji

Krásnou středu, taky dokážete strávit hodiny zíráním na videa o make-upu? Pro mě je to jeden z největších žroutů času, ale zároveň také inspirace jak být krásnější, jaké produkty kupovat a kterým se naopak vyhnout. Moc mě baví přiučit se o líčení sem tam něco nového, okouknout jaké mají produkty v zahraničí a jak tamnější dívky experimentují s líčením a oblékáním.
Zahraniční blogerky se většinou nebojí výraznějšího líčení, oblékání, šperků a umí se, co o se týče těchto věcí, více odvázat. To se mi moc líbí, protože u nás stále narážím na usedlé typy a to mě, upřímně řečeno nebaví. 
Netvrdím že výrazné oblékání nebo líčení je pro každého, samozřejmě je to věc individuální a věc vkusu každého člověka, ale stále mi přijde, že lidé tu z pomyslného vybočení z davu mají obavu.
Ale proč? Já říkám směle do toho - nebojme se nosit to co chceme a ne to, co nám velí vitríny obchodních řetězců.

Jako první - a není náhoda, že jako první v řadě představuji - Carli Bybel . Tmavovlasá americká kráska, na které není snad jediná chybička, je moje favoritka. Pozitivní člověk a majitelka snad největší sbírky kosmetických produktů, jakou jsem kdy viděla. Vážně! Tohle by člověk nespotřeboval za celý život i kdyby 5x denně měnil look.

Její vzhled z tohoto videa naprosto zbožňuju a už se těším až jej na podzim vyzkouším.

Jako druhá - blondýnka Shannon z Nového Zélandu, která se postupně přetransformovala z plnoštíhlé tmavovlásky do silikonové štíhlé blondýnky, používající hodně samoopalováku a minimálně o 2 odstíny tmavší make-up. V normálním životě nevím, jestli bychom si rozuměly, každopádně její videa zbožňuju a působí v nich na mě vážně moc mile a sympaticky a je to samozřejmě kočka.

Do třetice bych Vám ráda představila Coru. Na ní se mi líbí, že ačkoli nemá štíhlou postavu, neřeší žádné diety apod. a zdá se, že je se svým tělem spokojená a to je moc fajn. V obličeji je moc hezká, líbí se mi na ní její barevné vlasy a výrazné líčení.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Všem moc děkuji za komentáře, velmi si jich vážím. :-)