pondělí 25. srpna 2014

Červencový random

Ahoj všichni, ráda bych se ráda vrátila k blogování, jen bych zařazovala větší okruh témat než jen recepty a tipy na zdravé jídlo apod. Moc ráda řeším kosmetiku, nákupy, oblečení, zkouším nové výrobky, cestuju atd. a i mě samotnou tyhle příspěvky u ostatních blogerek moc baví, dneska přidávám pár random fotek z uplynulých dní, snad se Vám pro začátek budou líbit...


Na Agressive music festu jsme měli tu čest zahrát si spolu s polskou deathmetalovou stálicí Vader. Počasí nám přálo, pivo teklo proudem takže festival jak má být. Celý víkend jsme si perfektně užili a stihli i koupačku.

Jíme odlehčeně, aneb taková stálá kombinace tofu + cuketa + cizrna. Vše orestované na olivovém oleji spolu s cibulkou, okořeněné především curry a doplněno o pár kyselých cibulek - ty já teda můžu :-)

Abychom to tu neměli jen odlehčené jídlo- pořádná porce žebírek se špenátem a brambory.

Letní radost - meloun. Musím si je užít dokud jsou tak dobré.

Mlsáme - pistáciový flapjack a k němu sypaný zelený čaj s příchutí brusinek.

Co mi zpříjemňuje den v práci - mátový čaj a letní sladká vůně Free Spirit od B.U. Mimochodem B.U. mám poměrně ráda a tohle je asi 4. druh vůně, který od téhle značky mám.

A další momentka z práce - ne, dieta se tu opravdu držet nedá.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Všem moc děkuji za komentáře, velmi si jich vážím. :-)