pátek 26. dubna 2013

Celerové hranolky

Zdravím! Dneska jsem si pro Vás připravila recept na celerové hranolky. Potřebujete jen kus celeru, trochu oleje (já použila cca lžičku olivového), oblíbené koření a sůl. Jednoduché jak facka a moc dobré. 
Celer jsem si oloupala a nakrájela na hranolky, pokapala trochou oleje a okořenila mým oblíbeným kořením, které jsem si v létě přivezla z Řecka. Pak už jen celerové hranolky rozprostřete na plech, na který dáte pečící papír nebo alobal, aby se Vám hranolky nepřilepily a pečete v troubě do zlatova (20-30 min.). Hotové hranolky už jen posolíte a můžete si na nich smlsnout. Jou výborné jak samotné, tak samozřejmě jako příloha k masu. Já jsem je večeřela s kelímkem cottage, který jsem měla jako takový dip.

Porce hranolek (cca 150 g) a kelímek cottage 266 Kcal.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Všem moc děkuji za komentáře, velmi si jich vážím. :-)