úterý 30. dubna 2013

Tyčinky Sladstar

Krásný den, zítra máme volno a dneska se chystám na koncert, to nám ten pracovní (školní) týden hned líp utíká.
Dneska mám pro Vás článek o tyčinkách Sladstar. Když mě honí mlsná (a to je u mě často), snažím se hledat nějakou zdravější alternativu mlsání a včera jsem ji zrovna objevila u nás ve zdravé výživě v podobě čokoládových tyčinek Sladstar. U nás měli myslím 4 příchutě - hrozinku, švestku, slunečnici a kozí. Jinak v nabídce je ještě varianta klasik, brusinka a goji, ale ty u nás neměli. Zatím jsem ochutnala rozinku a je vážně moc dobrá, je to vlastně taková čokoládová tyčinka s hrozinkami.
Tyčinka je čistě přírodní, je slazená ječmenným sladem, má nízký glykemický index, obsahuje vitamíny skupiny B, vlákninu a minerály a to vše v přírodní formě a je vhodná i pro diabetiky.
Složení: sušený ječný slad, neztužovaný rostlinný tuk, hrozinky (15%) (u švestkové samozřejmě švestky), kakaový prášek, sójový lecitin.
1 tyčinka Sladstar hrozinka má 153 Kcal.
1 tyčinka Sladstar švestka má 160 Kcal.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Všem moc děkuji za komentáře, velmi si jich vážím. :-)