čtvrtek 25. dubna 2013

Fazolový čoko-perník

Ahoj, internet je plný receptů na fazolové brownies a ani já jsem neodolala a recept vyzkoušela. Nedělala jsem úplně brownies, spíš je to takový hodně kakaový perník. Musím říct, že já jsem až tak nadšená z výsledku nebyla a podruhé už bych se asi do pečení z fazolí nepustila. No... nikdy neříkej nikdy. Myslím, že u mě byl zádrhel v tom, že jsem použila fazole nepředvařené, tedy ty tvrdé, které se musí celou noc namáčet a pak ještě dlouho vařit. Kdybych to udělala z konzervy jako ostatní, možná by to dopadlo lépe.

Suroviny jsem použila následující:
600 g fazolí (celou noc namáčených a pak dobré 2 hodiny vařených - uf!)
3 vejce
50 g celozrnné mouky
50 g třtinového cukru
20 g stévie (Das gesunde plus)
20 g kakaového prášku
1 čokoládový puding (pouze prášek, ne hotový :-) )
1 kypřící prášek do perníku
1 lžička skořice
špetka soli
domácí rybízová marmeládu na potření
trocha oleje na vymazání plechu

Fazole jsem scedila, rozmixovala a tuhou hmotu naředila vodou do kašovité konzistence. Poté jsem přidala žloutky, cukr a stévii, mouku, kypřící prášek do perníku, skořici, kakao, čokoládový puding a špetku soli a metlami vše pořádně vyšlehala. Nakonec jsem jemně vmíchala sníh z bílků a nalila na vymazaný plech. Upečený perník jsem ještě namazala domácí rybízovou marmeládou.

1 kousek perníku má zhruba 55 Kcal.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Všem moc děkuji za komentáře, velmi si jich vážím. :-)