úterý 14. května 2013

Žemlovka bez žemle

Krásný den, dneska mám pro vás recept na žemlovku bez žemle. Měla jsem na ní velkou chuť, ale zároveň jsem zbytečně nechtěla jíst housku (či vánočku, ze které obvykle žemlovku dělám). Zkusila jsem to tedy bez ní a chutnalo mi to moc a tak se s Vámi o tenhle recept ráda podělím. Takže, připravte si 1 vaničku nízkotučného tvarohu, 1 celé vejce, 1 jablko, stévii na oslazení, skořici, alobal na vystlání nějaké pečící formičky a samozřejmě onu formičku. Je to naprosto jednoduché: ve tvarohu rozmícháme vejce, na kousky nakrájené jablíčko, osladíme stévií a ochutíme skořicí, směs nalijeme do formičky vyložené alobalem a zhruba 30 minut pečeme. Já jsem si k téhle dobrotě ještě udělala hrnek syrovátkového nápoje a abych do sebe dostala víc vlákniny, ještě jsem do tvarohu vmíchala psyllium, to ale samozřejmě nemusíte dávat.

Porce: 333 Kcal (syrovátka 73 Kcal)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Všem moc děkuji za komentáře, velmi si jich vážím. :-)