pondělí 6. května 2013

Raciolky hořká čokoláda a pomeranč

Krásný den, dnes žádný recept, žádné vaření (krom vody na čaj :-) ) jen krátký článek o Raciolkách. Zase mě honila mlsná (nic nového) a tentokrát jsem sáhla po Raciolkách. V obchodech je teď k dostání limitovaná edice s příchutí hořké čokolády a pomeranče a je to vážně dobrota. K nim už jsem si uvařila jen můj oblíbený zelený čaj, uvelebila se k telce a vychutnávala si sladkou svačinu. Mimochodem zelené čaje mám nejraději sypané a kupuju je u nás v obchůdku s čajem a kávou. Tenhle se jmenuje "Malý Buddha" a obsahuje pravý zelený čaj Sencha, kousky ananasu, papáje, lékořice a santalového dřeva, červený pepř a květy heřmánku římského.

1 balení (60 g) má 279 Kcal.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Všem moc děkuji za komentáře, velmi si jich vážím. :-)