čtvrtek 20. října 2016

Paletka Milani Everyday Eyes - Earthy elements

Zdravím vás! Po létě se mě zmocnila nálada na výraznější líčení očí. Navíc trend očních stínů v teplých tónech se mi líbil čím dál víc a víc. 
Doposud u mě převažovaly pouze odstíny studené, protože i já jsem studený typ. Navíc, tak nějak jsem si nedokázala představit jak bych např. s cihlovou nebo přímo oranžovou na očích vypadala. Vždy jsem si myslela, že by mi to neslušelo a že jsou tyhle barvy tak maximálně pro zrzky. No mýlila jsem se. Vypadají nádherně a obzvlášť v kombinaci se světlou pletí a modrýma očima - což je i můj případ. Teplé tóny totiž modrou barvu očí pěkně zvýrazní a vytáhnou.
Jala jsem se tedy hledat malou kompaktní paletku v teplých tónech a za cenu, která mě nezruinuje. O tom, že se můj výběr zastavil u tří paletek a že jsem si nakonec pořídila všechny, o tom se raději dnes rozepisovat nebudu :-) Dnes to bude jen o té jedné - Milani Everyday Eyes.

Kosmetiku Milani v ČR bohužel nelze sehnat běžně v obchodech a proto bylo jasné, že budu objednávat přes internet, čehož jsem se u stínů maličko obávala, naštěstí přišly naprosto v pořádku. Na většině e-shopů je za 249,- Kč, což mi přijde velmi slušné, když si jako správná hospodyňka rozpočítáte cenu jednotlivých stínů, zde vychází na 41,50 za stín a to jsme u ceny nejlevnějších drogerkových mono stínů. Paletky z kolekce Everyday Eyes jsou dostupné v šesti barevných provedeních. Všechny vypadají krásně, já se ale nejvíc zakoukala do odstínu 05 Earthy Elements.


Začala bych balením, které je velmi pěkné, bytelné a kvalitní. Zlatá "cihlička" ve které jsou stíny usazeny vypadá moc dobře. Na zadní straně naleznete tip na líčení, což pro někoho může být fajn, já jsem se zatím s paletkou líčila vždy po svém. Zkoušela jsem použít i přiložený štěteček, ten bohužel (jak už to tak bývá) použitelný moc není, protože štětiny jsou velmi hrubé a stíny s ním i víc práší. Já ale stejně stále nejraději používám prsty a aplikátory a štětce pak jen na doladění či přechody - ale pssst :-)


V paletce naleznete 2 zcela matné stíny, 1 třpytivý a 3 leské stíny. 


První (největší) stín má champagne barvu, obsahuje převážně zlaté třpytky, ale i trochu stříbrných a je krásný do vnitřního koutku oka.

Další stín je zcela matný, v barvě mléčné čokolády
Prostřední stín je také zcela matný, cihlový, s velkým podílem oranžové.
Čtvrtým stínem je středně hnědá, se zlatým leskem.

Barva, kterou najdeme v pravém horním rohu je lesklá tělová, spíše do růžova a obsahuje také trochu třpytek (rozhodně však méně než champagne odstín)

Poslední barvou je tmavá hnědá, která se po nanesení háže až růžovo-fialové odlesky.

Všechny odstíny až na "champagne", jsou dobře pigmentované a mají příjemnou konzistenci. Mým nejoblíbenějším je cihlový, především kvůli němu jsem si paletku pořizovala. Nejslabším odstínem je dle mého názoru třpytkatý champagne, který nanáší docela málo barvy a převážně jen třpytky, také na mé ruce není skoro vidět. Doufám ale, že až se dostanu pod horní vrstvu, kde bývá třpytek nejvíce, pak už pigmentace bude lepší. Všechny odstíny se mi zdají povedené a opravdu krásně nositelné a to obzvlášť teď na podzim. 

Swatche jsem fotila na denním světle bez báze.

Líbí se vám tato paletka? Máte od Milani nějaké favority?

2 komentáře:

  1. wow krásna paletka, veľmi sa mi páčia tie farby, ktoré sú aj na každodenné nosenie ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano to máš pravdu :-) Lze s ní udělat velmi přirozené každodenní líčení, ale i kouřovky a extravagantnější líčení také, pokud se použije jako dominantní ten oranžový odstín.

      Vymazat

Všem moc děkuji za komentáře, velmi si jich vážím. :-)