pondělí 22. února 2016

Spring is in the air

Krásný a dokonale jarní den všem. Ačkoli dnes máme 22.únor, počasí je naprosto jarní a u mě doma se to již jarními nezbytnostmi také hemží. O víkendu jsem pořídila nějaké nové jarní květiny a růžová, která je pro mě naprosto celoroční barvou, to s prvními hřejivými paprsky sluníčka teprve rozbalí.

Jarní vůně je pro mě především květinová a tak když jsem vybírala nějakou svíčku pro nadcházející období, padla volba rovnou na velké balení svíce Yankee Candle Pink Carnation - tedy růžový karafiát. Ta krom krásné barvy a balení také nádherně květinově voní a provoní celý byt. Musí se nechat rozhořet několik hodin, aby se stihla rozpustit až k okrajům, ale pak je to teprve nádhera! Parfém od Bruno Banani - Made for Woman by klidně mohl být přejmenován na Made for Dee. Je to přesně moje vůně! Sexy, šťavnatá, ovocně-květinová, růžová! :-)

Růžové laky a milí růžový společníci Tangle Teezer a růžová pinzeta mi pomáhají starat se o chtěné i nechtěné "ochlupení" :-) Lak New York Color je v odstínu Lincoln Square Lavender a Miss Sporty je naprosto božský a matný - Check Matte odstín 002.

Vínové podzimní tóny rtěnek a zimní a vánoční klasické rudé, střídá zase růžová :-)

Z klasických rtěnek vybírám Maybelline Color Sensational v odstínu Pink Pop, Hot Plum a Essence Cotton Candy.

Voňavý Baby lips v odstínu Pink punch dodá rtům jen růžový nádech. Oba produkty Essence byly z limitované edice. Tmavě růžový matný lip cream z limitky Guerillam gardening je v odstínu Mission Flower. Limitka hugs and Kisses obsahovala lip stain ve světlounce růžové barbie pink barvě - odstín Sugar baby love.
Z levé strany: Baby lips, Mission flower, Subar baby love, Pink pop, Hot plum, Cotton candy, 
Ještě si dát Strongbow - Red berries v mé oblíbené růžové skleničce na nějaké slunné terásce a myslím, že pravé jaro může přijít.

Mějte se krásně a užívejte sluníčka!

5 komentářů:

Všem moc děkuji za komentáře, velmi si jich vážím. :-)